וטרינר לחיות אקזוטיות באשדוד

וטרינר לחיות אקזוטיות באשדוד

וטרינר לחיות אקזוטיות באשדוד יהיה הכרחי לכל מי שמגדל בביתו חמוס, ארנב, מכרסמים, תוכים וכדומה. מדובר על חיות עדינות, הזקוקות לגידול מתאים, תזונה נאותה ובדיקות תקופתיות על מנת למנוע מחלות וטפילים שונים. רק וטרינר שעבר את ההכשרה המתאימה, יוכל לספק לכם את הידע וההדרכה הנחוצים לצורך גידול בטיחותי של חיות מחמד אקזוטיות. רוב הווטרינרים יודעים לטפל היטב בכלבים וחתולים, אך חסר להם הידע הדרוש לצורך אבחון וטיפול במחלות או קשיים האופייניים למכרסמים או תוכים שונים. לכן חשוב לבחור מראש וטרינר מקצועי ומיומן המתמחה בתחום, על מנת שתמיד יהיה לכם למי לפנות במקרה הצורך. חשוב שהווטרינר יעבוד במרפאה מקצועית בעלת ציוד ברמה הגבוהה ביותר. במקרה של פציעה חמורה למשל, חשוב שניתן יהיה לבצע ניתוח כירורגי במקום.

וטרינר לחיות אקזוטיות באשדוד – מה חשוב לדעת?

וטרינר ברמה הגבוהה ביותר, יוכל להציע ללקוחותיו שרותי מעבדה והדמיה ברמה המתאימה. מעבר לבדיקה גופנית בסיסית, הווטרינר אמור להיות מסוגל לבצע במרפאה שלו גם בדיקות דם, הכוללות ספירת דם, בדיקה של רמת הסוכר בדם, בדיקת ביוכימיה ואלקטרוליטים. בדיקות אלו יכולות לשקף בצורה הטובה ביותר את המצב של חיית המחמד, סוג המחלה שממנה היא סובלת וכדומה. כמו כן, הווטרינר צריך להחזיק בציוד מעבדה המתאים לצורך בדיקות ביופסיה, בדיקות מיקרוסקופיות של שתן וצואה, משטחי דם, משטחי הפרשות אוזניים ועוד. וטרינר טוב באשדוד כאנימל סנטר המחזיק במרפאתו מכונת רנטגן ומכונת אולטרסאונד, מאפשר אבחון מהיר ויעיל יותר של מצב החיה. כמו כן, מומלץ לבחור בווטרינר המספק רפואת שיניים חדשנית לחיות המחמד, הוא יוכל לעקור שיניים בעייתיות, לבצע ניקוי אבן ומגוון רחב של טיפולים נוספים.

וטרינר לחיות אקזוטיות באשדוד

לסיכום, וטרינר לחיות אקזוטיות באשדוד יכול להיות שימושי במיוחד עבור כל מי שמגדל או מתעתד לגדל חיית מחמד לא קונבנציונלית, כגון מכרסמים מסוגים שונים, חמוסים, ארנבים, תוכים וכדומה. הווטרינר יכול לסייע ולייעץ לגבי התזונה הנחוצה לבעל החיים, סביבת הגידול המתאימה ביותר עבורו ועוד. כמו כן, חשוב להגיע לבדיקה שגרתית, לבצע את החיסונים הנחוצים ולטפל כנד טפילים שונים שמציקים לחיה והופכים את החיים שלה לקשים יותר.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד